Paxera İshal Yapar mı?

Paxera’nın da her ilaçta olduğu gibi yan etkileri mevcuttur. Paxera’nın yan etkileri arasında ishal yer alır mı? Sorusunun cevabını verebilmek için Paxera’nın yan etkilerini araştırdık.

Paxera’nın yan etkileri arasında ishal yer almaktadır. Paxera kullanan kişilerde oluşacak ishalin şiddeti kişiden kişiye farklılık göstermektedir. İshal vücudunuzda su kaybına neden olacağı için ishalinizin şiddeti arttığında mutlaka doktorunuza başvurmalısınız. Paxera kullanan kişilerde ishal görülmesi olası bir durumdur. Ancak ishalin şiddeti giderek artıyorsa ve günlük hayatınızı büyük oranda etkiliyorsa bu durumu doktorunuza bildirmelisiniz. İshal olduğunuz an ilaç kullanımına son vermemelisiniz. İlaca doktor kontrolünde başladığınız gibi ilaç kullanımını sonlandırırken de doktor kontrolünde sonlandırmalısınız.

İlginizi Çekebilir:  Zoretanin Kilo Ödem Yapar mı?

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

nişan elbisesi