Concerta Ateş Yapar mı?

Concerta tabletin prospektüsünde yer alan yan etkilere baktığımız zaman yaygın olarak görülen etkiler arasında ateş yer almaktadır.

Yaygın görülen yan etkiler 10 hastanın birinden az, fakat 100 hastanın birinden fazla görülebilir. Concerta tabletin yan etkileri arasında yer alan ateş Concertatablet kullanıcılarını endişeye düşürmemelidir. Çünkü bu yan etkinin herkeste görülmesi olası değildir ve aynı zamanda çok şiddetli seyretmemektedir. 

Concerta tablet sizde ateşe sebep olduğunda ateşinizin kaç derece olduğunu ve ne kadar devam ettiğini takip etmenizin yanı sıra ateşiniz düşmediğinde ve şiddeti arttığında mutlaka size en yakın hastaneye başvurup, doktorunuzla iletişime geçmelisiniz. Concerta tablet sizde ateş yaptığı için kullanımını kendiliğinden sonlandırmadan bu durumu doktorunuza bildirmelisiniz. İlaç kullanımınız ile ilgili en önemli kararı doktorunuz verecektir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.