E Vitamini Baş Ağrısı Yapar mı?

Her zehir bir ilaçtır, her ilaç bir zehirdir. Bu temel prensibi e vitamini baş ağrısı yapar mı? Sorusunu cevaplarken kullanabiliriz. Kullanılan ilaç, takviye ya da gıdaların dozajı vücudunuzdaki emilim kapasitesinden riskli derecede fazla olduğu zaman sizde bazı yan etkiler gösterebilir. Boyun, cilt, beyin başta olmak üzere onlarca faydası bulunan e vitamini normal dozlarda ve güvenilir marka takviyeler ile kullanıldığı zaman baş ağrısı yapmaz. Ancak aşağıdaki durumda başınızı ağrıtmanın yanında can sıkıcı yan etkiler gösterebilir.

E Vitamini Neden Baş Ağrısı Yapar?

Daha yüksek dozlarda E vitamini kullandığınızda baş ağrısı riskinin arttığını unutmayın. Yan etkiler mide bulantısı, ishal, mide krampları, yorgunluk, halsizlik, baş ağrısı, bulanık görme, kızarıklık ve morarma ve kanamayı içerebilir. 

  • Günlük 1000 mg’dan daha yüksek dozlarda ağızdan alınırsa E Vitamini sizde zararlı yan etkilere sebep olur.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

%d blogcu bunu beğendi: